joi, 4 iunie 2009

blue sunday, christian trucker

benganind pe net, aspir miros de gratar care vine de la sticlari si ascult vestile de nicaieri ale lui Cave&co.

ma gandesc ca as incerca sa fac un vechi joc: 1. ma imaginez trezindu-ma in un loc necunoscut, sa zicem, de ex., o camera goala, complet alba. ce as pune in ea prima data?! 2 tablouri: unul care infatiseaza un cur (fund, a se intelege) si un vagin. as vrea sa fie unul langa celalalt, ca sa poata reprezenta conceptul de futurism futut inevitabil de optimism si speranta. cum adica? pai mi se pare mai interesant sexul anal din perspectiva cunoasterii. vb. de cunoasterea organica, mai putin de cea intelectuala.

2. incerc sa ma imaginez ca mi-o trage un tip in fund. am fiori pe spinare. as fi curios sa fac asta? da, as risca sa zic. as vrea sa mi se intample? nu, as crede ca zic. deci? uat's za problem, duck? asta nu e cunoastere organica? ba da, e. dar cunoastere intelectuala este? as risca sa zic ca da.

3. imi imaginez ca am ajuns ceea ce imi doresc in secret, un cioban. cum este, ce fac? sunt la munte, la 2000 m. altitudine. am in preajma 2 caini flocosi si o multime de oi. sunt imbracat cu niste nadragi de boshcau, cu o camesa gen flanea si am tras peste camesa un balozaider. in spate am un rucsac jerpelit, in care am o bucata de slana, pita, juma de tuica si branza. stau rezemat in batul meu noduros si privesc in gol. la ce ma gandesc? guess...


viziunea infintitului este, in fapt, un tablou ce o infatiseaza pe maria schneider unsa cu unt si patrunsa pe la spate de tipul ala...imi scapa numele acum... a, ii zicea Marlon Brando.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu