joi, 4 februarie 2010

slanina si munte


Da, am luat-o. Pe ea, lentila Sigma 10-20 mm.
Da, am facut o chestie buna. Mi-a prins bine. O mana intinsa in afara sinelui. O chestie, atat.
Da, plecam (in sfarsit) la munte in week-end. Sa cinstim vin, sa radem tuica, sa mergem, sa respiram (ca sa il intelegem pe Nichita), sa ne hahail si, sa nu uit…sa halim slanina afumata si sa facem poze.
Punctual, as risca sa zic ca 2 zile nu mai alunec pe scarile cu gheata din Cismigiu. Ca nu pot, nu ca nu vreau (inconstient, desigur).
A, da. Altceva bun. Azi am aflat ca ajung undeva in Finlanda la sfarsitul lunii in curs. Ce tin neaparat sa fac acolo, in afara de poze si de a privi…sa ma bag intr-o crasma, sa troscangesc. Sa ies din carciuma, sa intru in alta. Si sa cantaresc situatia, sa privesc mutrele. Ale lor. Si prin ale lor, si pe a mea.
Faenza, Italia. Urmeaza in martie. Superangular. Peisaj si arhitectura. Viu, printre altele.

vor mai veni si poze, desigur. curand, curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu