joi, 20 octombrie 2011

Print de fotografii pe canvas

Tablou. Canvas. Tablou tip canvas. Tablou pe canvas. Fotografie transformata in tablou. Cum?! Printata pe canvas si intinsa pe un cadru de lemn (sasiu).

Pe scurt: am o fotografie. Vreau sa o printez. Dar nu oricum, ci pe canvas. Adica pe panza. Panza intinsa pe un sasiu. Apoi, o atarn pe perete. Pot face asta on-line la orice ora, la CanvasART. Urc fotografia pe site. Ii pot aplica si efecte artistice, daca vreau....e amuzant sa le incerc...vad care mi se par mai ok. Daca nu imi plac, pot lasa fotografia asa cum e. Procesul e foarte simplu si intuitiv. Daca nu reusesc, am explicatia si prezentarea pasilor pe site, aici. Daca am intrebari, nelamuriri, vreau clarificari, merg aici si ma lamuresc.

Cat dureaza procesul de comanda a unui tablou (print pe panza)?! 5 minute. E simplu, amuzant, interactiv. Imediat ce comanzi, primesti si confirmarea.

Cum poti plati?! Ramburs, la livrare; online, cu cardul; prin transfer bancar sau cu paypal.

Cand poti avea tabloul la tine acasa? In 24 de ore comanda va fi livrata. Daca esti din Bucuresti ai posibilitatea sa-l ridici de la sediu (punct de intalnire – metroul Gorjului, Militari). Daca vrei sa-ti fie livrat prin curier, in Bucuresti sau tara, in maxim 24 de ore de la livrare ai sa-l primesti.

Ca si tablourile clasice, si acesta e un element de decor, dar unul puternic personalizat. Deci poate fi folosit pentru infrumusetarea si personalizarea interioarelor, in mod special: apartament, casa, hotel, carciuma, restaurant, birou etc.

Ca sa vina si mai mult in ajutorul celor interesati de tablouri pe canvas, CanvasART le pune la dispozitie propria galerie de fotografii. Ca sa ai de unde alege...peisaje, portrete, flori etc.

Ti-am trezit interesul?! Daca da, bine. Daca nu...retine: tablou pe canvas repede si fain, la CanvasART.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu