miercuri, 21 octombrie 2009

impresii dupa concertul ZZ Top

[Luni, 19 octombrie] Neavand inca nici un semn de la Metalhead, ma apuc sa caut pe net ca sa vad cum cumpar cele 2 bilete la ZZ Top. Concertul era a doua zi, in data de 20 oct., ora 20. Ora 15. Suna telefonul. Tipul se prezinta, spune ca este de la revista anterior amintita si ma anunta ca am castigat o invitatie la concert pentru o persoana (ca urmare a promovarii pe blog a concertului). 'Super', zic io. Good job. Iau si biletul pt. Mitzi si treaba-i gata.

[Marti, 20 oct.] ora 18.25. suntem in fata intrarii in Sala Polivalenta. Ma duc sa fac rost de invitatie. Aflu ca asta consta in al meu nume trecut pe o lista. Nu mi se da la mana nici o hartie, nici o bratara, nimic. Aflu ca, odata intrat, nu mai pot iesi pana la sfarsitul concertului, daca vreau sa re-intru in sala ulterior. Bun. Deci, intru. Muzica la boxe. pe la 19.10 incep sa cante Cri Gri.Cel mai mult mi-a placut adaptarea dupa o melodie al carei titlu, tradus 'fonetic', suna cam asa "cara sacii cu ciment". Baietii au cantat 6-7 piese, apoi a inceput aranjarea scenei pt. texani. 20.10 intra pe scena. bateristul, mustacios. chitaristii, vocali si barbosi. Cuvantul care imi vine in minte pentru ale caracteriza prestatia scenica este 'antren'. Foarte haiosi, cu simtul umorului, vioi, vestimentati cu vino-incoa. Au cantat, printre altele: Pincushion, Gimme all your lovin', Cheap sunglasses, Sharp dressed man, Legs, La grange, Tush, Foxy lady. Nu prea am inteles cuvintele, dar parca chiar au cantat piesele astea. Mi-a placut prestatia tipilor, mi-a placut prezenta lor scenica, mi-a placut cum se intelegeau chitaristii din priviri si semne; au bagat si bisuri, 2 sau 3 la numar; imaginile au perindat gagici cu craci lungi, camioane, puturi petroliere, chei franceze, pompe de benzina, o masinuta rosie, marca zz top, moaca lui Hendrix si inca un cantaret american pe care nu am reusit sa il identificam.

Daca dintre cei care citesc aste cuvinte mai sunt unii care au fost la concert, astept impresii.

Later edit: Am uitat sa mentionez piesa Got me under pressure, care parca a si deschis concertul ZZ Top.
Oare fata aceea neidentificata sa ii aprtina unuia dintre membrii trupei Muddy waters?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu