dar promit ca o sa revin cu 'problematica', anume a rolului cercetarii de marketing (a unei parti limitate a ei, desigur...).
discutia va sta sub semnul : cat ia cerc. marketing de la oameni in termeni de info. captata, sondata, analizata, profitata economic si cat da 'inapoi' cerc. de marketing oamenilor (eventual, in termeni de sprijinire civica, culturala etc.; evident, aceasta sprijinire sa nu aiba prioritar rolul de a spori si mai mult increderea oamenilor in fericirea data de cumparare, de confortul cumpararii cu resursele economice la indemana).
da, cred ca sunt nebulos in afirmatie. dar, daca ezista interes pt. subiect, voi face precizarile si operationalizarile de rigoare.
abia astept continuarea...
RăspundețiȘtergereit uil come, batrane, it uil come ...
RăspundețiȘtergereok. din motive anume, am suspendat publicarea.
RăspundețiȘtergeredar promit ca o sa revin cu 'problematica', anume a rolului cercetarii de marketing (a unei parti limitate a ei, desigur...).
discutia va sta sub semnul : cat ia cerc. marketing de la oameni in termeni de info. captata, sondata, analizata, profitata economic si cat da 'inapoi' cerc. de marketing oamenilor (eventual, in termeni de sprijinire civica, culturala etc.; evident, aceasta sprijinire sa nu aiba prioritar rolul de a spori si mai mult increderea oamenilor in fericirea data de cumparare, de confortul cumpararii cu resursele economice la indemana).
da, cred ca sunt nebulos in afirmatie. dar, daca ezista interes pt. subiect, voi face precizarile si operationalizarile de rigoare.
astept pareri, daca sunt disponibile.