luni, 24 ianuarie 2011

Cu Egri Bikaver, prin "Sociolog in viata cotidiana", ajung la o alta ...

ceva. Nu stiu ce.
Am vazut aseara Network, filmul regizat de Sidney Lumet in 1976. Funny, demn de reflectie...M-am intrebat, imediat dupa terminarea vizionarii, daca scenariul e bazat pe o chestie reala. Cu ceva 'usurare', am aflat ca nu, ca ar fi inspiratia scenaristului (nu e adaptare dupa ceva). Aceasta 'daravela' cu a fi inspirat din realitate un film mi s-a infipt (si mai abitir) in scafarlie dupa ce am vazut The dancer upstairs (regia John Malkovich). Au ceva in comun cele 2 filme?! Poate trimiterile la stanga extrema, gen maoista. Intr-un caz, cel din Peru, acest extremism politic e luat in serios si dus spre capatul consecintelor sale logice, iar in celalalt, e luata la deradere, ajungand in profitul mass-media.

Painea de casa miroase foarte bine. Vars pe gat restul de vin rosu din pahar si ma duc sa vad un film.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu