miercuri, 20 ianuarie 2010

dor de duca

Brusc, ascultand o melodie cantata in duet de Shane McGowan si Allan Stivell, mi-am dat seama ca imi lipseste din decor un munte, o slanina afumata, zapada, cativa prieteni si un paharel de tuica (mai tare).

Wk. trecut am ajuns la Malaiesti. A fost vreme buna, am avut parte de zapada. Drumul, la dus, a parut in anumite momente a fi prea lung. Indicatoarele care semnalau durate ramase de 15, respectiv 30 de minute (in ordine inversa enuntarii mele) ne-au mai adus speranta in priviri si picioare. Atmosfera era placuta in cabana. Exista o chitara, dar nici un priceput care sa o (in)cante. Asa ca am ramas cu muzica pusa de dj-ul local, care a inclus ceva populara ardeleneasca si niste cantece de munte mai de plush. Partea mai aiurea a fost ca gecile mai deschise la culoare au ramas cu ceva semne de 'nush ce' de la peretii cabanei (deci atentie cand, in sala de mese, va atarnati in cuiere hainele...e posibil sa vi le decorati).A, da, sa nu uit ca am dat putin si la boboci, de la mixtura de vin rosu rece cu visinata caldutza (plus, poate, cele cateva guri de tuica intaritoare de pe traseu, pana in cabana).Partea aiurea cu datul la boboci e, cand stai in patul de deasupra celui de jos, ca nu esti Batman sa zbori direct afara, mai ales in ciorapi si...e mai dificil sa nu versi in camera.

As avea o speranta sa ajung(em) la munte si wk. care vine. Sa vedem daca se materializeaza. Acum, ca mi-am luat si o lentila de 50 mm, am zis ca tare mi-as dori sa-i fac proba sus, la o cabana. Si, cum Doru imi imprumuta si un 55-200, e ca si cum am ce imi trebuie ca sa bag poze cat cuprinde un card de 8 GB.

By the way, in Bucuresti ninge cam continuu de deja de mai mult de 2 zile...poate or fi aproape 3, de-acuma. E fainutz sa vezi, seara, cum fulgii sticlind a ger coboara, lin, in lumina stradala. Acum, ca imi veni imaginea asta in degete,ma gandesc ca ar merge sa bag melodia 'un canadien errant'. asa, de dragul terenurilor de odinioara si al serilor in penumbra petrecute la un pahar in bucataria din Lujerului.

iata, am gasit videoclip la melodia numita anterior, aici:
http://exileonmoanstreet.blogspot.com/2010/01/leonard-cohen-un-canadien-errant.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu