joi, 3 martie 2011

"Starkers in Tokyo"

Ascult, la noile mele casti (is cumparate in ideea grabirii re-inceperii mersului cotidian cu bicicleta), Albumul numit in titlul postului. Filiera prin care am ajuns sa ascult aceasta muzica (care, fie vorba intre noi, adik eu si cei care au ocazia de a citi acest post/aceasta postare) se numeste, in stark simplicity, Vulturu'. Multumesc!

Erdosteina este un alt cuvant cu puternice semnificatii in aceste zile din viata mea. Impactul sau a fost si este unul hiper-energetic. Am devenit, din Eu, un Altul. Certaret, vocal, plin de energie, vorbaret...ce sa mai, nu ma mai recunosc. Ma uit in oglinda intelegerii mele si vad lucruri anterior ne-cunoscute, straine mie. E un fel de a 2-a viata, de fapt, o completare a personalitatii mele, o intregire binevenita (mie) a ei.

Thassos ar putea fi o alta reusita. 10 zile de relaxare, de baut Mythos si vin greceesc. Balaceala cat cuprinde, sorbit de arome, delectat cu mancaruri, pozat si mers de ici-colo, de la mare la munte, de la munte la mare, prin campie si satuce uitate in varf de munte. Astept cu o grea asteptare perioada aceasta, ce mai vorba ...

Altfel, am niste draci ingrozitori. Cauzati de serviciul execrabil cu clientii (Pentru mine, cel putin) al celor de la Sierra Trading Post. Azi, verificand la UPS pe site starea coletului trimis spre mine dupa nenumarate discutii cu ei, aflu cu stupoare ca a ajuns in Romania, dar ca deja s-a intors in State pentru ca nu era trecut pe el un numar al meu de telefon, la care sa pot fi contactat. Si asta se intampla in contextul in care eu scrisesem al meu numar de mobil pe order-formul trimis lor. Simt ca ma ia cu calduri si ca explodez de nervi. Niciodata nu m-am mai 'lovit' de un serviciu atat de prost al vreunei firme.

Mai departe, vedem, gandim, rationam, punem in balanta si decidem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu